Czasami
opcja autokorekty w Wordzie nie sprawdza się. Zobaczmy, jak wyłączyć opcję
autokorekty w najpopularniejszym edytorze tekstu.
Microsoft
Office wyposażony jest w mechanizm podkreślający nieznane wyrazy, a także
narzędzie automatycznie poprawiające niektóre błędy. Czasami opcja autokorekty
nie sprawdza się, bo poprawia wyrazy czy zwroty napisane poprawnie lub słowa
napisane z błędem automatycznie zmienia na inne, które nie pasują do kontekstu.
Zobaczmy, jak wyłączyć opcję autokorekty w najpopularniejszym edytorze tekstu -
Wordzie.
Microsoft
Office wyposażony jest w mechanizm podkreślający nieznane wyrazy, a także
narzędzie automatycznie poprawiające niektóre błędy. Czasami opcja autokorekty
nie sprawdza się, bo poprawia wyrazy czy zwroty napisane poprawnie lub słowa
napisane z błędem automatycznie zmienia na inne, które nie pasują do kontekstu.
Zobaczmy, jak wyłączyć opcję autokorekty w najpopularniejszym edytorze tekstu -
Wordzie.

1. Otwieramy Microsoft Word, klikamy na logo Microsoft Office (w Office 2010 to Plik)i na przycisk Opcje programu Word. W nowym oknie klikamy na Sprawdzanie i Opcje Autokorekty...
2. W otwartym oknie kliknięciem usuwamy zaznaczenia (patrz obrazek poniżej) i zatwierdzamy zmiany przyciskiem OK.
Czy ta porada była dla Ciebie pomocna? Jeśli masz uwagi lub sugestie będę wdzięczna za pozostawiony pod postem komentarz.